درباره دوره
دوره برندسازی در ساخت و ساز شهری و مدیریت فروش ساختمان برای فعالیت حرفهای در صنعت ساخت و ساز طراحی شده و به آن دسته از علاقهمندان پیشنهاد میشود که ساختمان و ساختمانسازی را به عنوان کسب و کار جدی و بلندمدت انتخاب کردهاند.
سرفصل های دوره
- آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات
- راهکارهای تبلیغات و برندینگ اصولی در صنعت ساختمان
- بکارگیری هوشمندانهی اینترنت و شبکههای اجتماعی در صنعت ساختمان
- تدوین نقشهی راهبرندسازی در ساخت و ساز شهری
- تحلیل و تشریح مثالهای موفق و ناموفق در حوزهی ساخت و ساز
- توسعهی کسب و کار ساختمانسازی در بازار ایران
- ساختمانسازی و فروش هوشمندانه؛ راهکارها و تکنیکهای فروش حرفهای
- تعامل حرفهای با مشاوران املاک
- ارائه مشاوره تخصصی برندسازی و مهندسی فروش ویژهی پروژههای ساختمانی شرکتکنندگان
- مدیریت حرفهای کسب و کار در صنعت ساخت و ساز (از منظر برندینگ(
مخاطبان
- سازندگان
- سرمایه گذاران
- علاقه مندان به فعالیت حرفه ای در حوزه ساخت و ساز
اهداف کلی
مدیریت حرفهای کسب و کار در صنعت ساخت و ساز (از منظر برندینگ، تبلیغات و فروش)
اهداف جزئی
- آشنایی با مفاهیم کاربردی و فرآیند اصولی برندسازی ، تبلیغات و فروش در صنعت ساخت و ساز
- تعیین جایگاه برند و طراحی فعالیتهای بازاریابی و برندینگ هدفمند
- آشنایی با کانالهای هوشمندانه و موثر در برندسازی، تبلیغات و فروش
- تخصیص هوشمندانه و استفادهی بهینهی بودجه
- آشنایی با راهکارها، تکنیکها و رویکردهای فروش حرفهای
- تعامل هوشمندانه و نکات مهم در ارتباطات با مشاورین املاک
- شکلدهی منحصر به فرد برند و برنامهریزی افزایش ارزش مادی و معنوی برند با رویکرد صنعت ساخت و ساز ایران
ویژگی های منحصر به فرد دوره
- ارائهی محتوا به صورت کاربردی، تحلیلهای اصولی و نمونههای موردی حقیقی از صنعت ساخت و ساز ایران و خارج از ایران
- تهیهی نقشهی راه برندسازی به صورت تخصصی و انحصاری برای سازندگان و شرکتهای ساختمانی
- ارائهی مفاهیم به صورت اختصاصی و بهروز برای بازار صنعت ساخت و ساز ایران
- انتقال تجربه و ارائهی بینش جامع در حوزهی توسعه کسب و کار بازاریابی و برندینگ
- حضور افراد موثر، خبره و فعال صنعت ساخت و ساز در قالب مربی، مهمان و شرکت کنندگان
توصیه های مهم
- امکان مشاورهی اختصاصی ویژهی پروژههای ساختمانی شرکت کنندگان، در انتهای دوره و به صورت انفرادی فراهم گردیده است.
- از آنجایی که محتوای دورهی برندسازی و مدیریت فروش، کاملا کاربردی و ملموس و در عین حال منطبق با اصول تخصصی حوزهی برندسازی و برآمده از تجربه و تحقیقات هوشمندانه در بازار ساختمانسازی ایران است، این دوره به آن دسته از مخاطبانی که اهداف و چالشهای مشخص در کسب و کار صنعت ساختمان داشته، پیشنهاد میشود.
اساتید دوره برندسازی و مدیریت فروش
- پویا سیدین نور
- علیرضا بهشت آیین
- سالار قنبری
- علیرضا غفاری
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره آموزش Excel مقدماتی
دوره آنلاین آموزش اکسل مقدماتی نمونه تدریس سوالات متداول سرفصل ها دوره آنلاین آموزش اکسل مقدماتی آموزش اکسل یک «مهارت…
آموزش نرم افزار Revit General
دوره آنلاین آموزش نرم افزار Revit نمونه تدریس سوالات متداول سرفصل ها دوره آنلاین آموزش نرم افزار Revit به خاطر…
نحوه تنظیم قراردادهای متداول در ساخت و ساز
دوره آموزش تنظیم قراردادها سوالات متداول سرفصل ها دوره آموزش تنظیم قراردادها قراردادهای ساخت و ساز اسنادی هستند که تعیین…
اصول انتخاب مصالح ساختمانی
توضیحات دوره مخاطبان دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ شناخت مصالح موجود در بازار و آشنایی با…
مسائل فنی و اجرایی آسانسور و پله برقی
توضیحات دوره سرفصلها مخاطبان دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ تمامی آسانسورها در داشتن خصوصیاتی مانند کابین،…
اصول مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK
دوره آموزش PMBOK سوالات متداول سرفصل ها دوره آموزش PMBOK آموزش PMBOK به شما کمک میکند تا با فرآیندهای استاندارد…
نظرات
تومان4.000.000
قوانین ثبت دیدگاه