
درباره دوره
دوره برندسازی در ساخت و ساز شهری و مدیریت فروش ساختمان برای فعالیت حرفهای در صنعت ساخت و ساز طراحی شده و به آن دسته از علاقهمندان پیشنهاد میشود که ساختمان و ساختمانسازی را به عنوان کسب و کار جدی و بلندمدت انتخاب کردهاند.
سرفصل های دوره
- آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات
- راهکارهای تبلیغات و برندینگ اصولی در صنعت ساختمان
- بکارگیری هوشمندانهی اینترنت و شبکههای اجتماعی در صنعت ساختمان
- تدوین نقشهی راهبرندسازی در ساخت و ساز شهری
- تحلیل و تشریح مثالهای موفق و ناموفق در حوزهی ساخت و ساز
- توسعهی کسب و کار ساختمانسازی در بازار ایران
- ساختمانسازی و فروش هوشمندانه؛ راهکارها و تکنیکهای فروش حرفهای
- تعامل حرفهای با مشاوران املاک
- ارائه مشاوره تخصصی برندسازی و مهندسی فروش ویژهی پروژههای ساختمانی شرکتکنندگان
- مدیریت حرفهای کسب و کار در صنعت ساخت و ساز (از منظر برندینگ(
مخاطبان
- سازندگان
- سرمایه گذاران
- علاقه مندان به فعالیت حرفه ای در حوزه ساخت و ساز
اهداف کلی
مدیریت حرفهای کسب و کار در صنعت ساخت و ساز (از منظر برندینگ، تبلیغات و فروش)
اهداف جزئی
- آشنایی با مفاهیم کاربردی و فرآیند اصولی برندسازی ، تبلیغات و فروش در صنعت ساخت و ساز
- تعیین جایگاه برند و طراحی فعالیتهای بازاریابی و برندینگ هدفمند
- آشنایی با کانالهای هوشمندانه و موثر در برندسازی، تبلیغات و فروش
- تخصیص هوشمندانه و استفادهی بهینهی بودجه
- آشنایی با راهکارها، تکنیکها و رویکردهای فروش حرفهای
- تعامل هوشمندانه و نکات مهم در ارتباطات با مشاورین املاک
- شکلدهی منحصر به فرد برند و برنامهریزی افزایش ارزش مادی و معنوی برند با رویکرد صنعت ساخت و ساز ایران
ویژگی های منحصر به فرد دوره
- ارائهی محتوا به صورت کاربردی، تحلیلهای اصولی و نمونههای موردی حقیقی از صنعت ساخت و ساز ایران و خارج از ایران
- تهیهی نقشهی راه برندسازی به صورت تخصصی و انحصاری برای سازندگان و شرکتهای ساختمانی
- ارائهی مفاهیم به صورت اختصاصی و بهروز برای بازار صنعت ساخت و ساز ایران
- انتقال تجربه و ارائهی بینش جامع در حوزهی توسعه کسب و کار بازاریابی و برندینگ
- حضور افراد موثر، خبره و فعال صنعت ساخت و ساز در قالب مربی، مهمان و شرکت کنندگان
توصیه های مهم
- امکان مشاورهی اختصاصی ویژهی پروژههای ساختمانی شرکت کنندگان، در انتهای دوره و به صورت انفرادی فراهم گردیده است.
- از آنجایی که محتوای دورهی برندسازی و مدیریت فروش، کاملا کاربردی و ملموس و در عین حال منطبق با اصول تخصصی حوزهی برندسازی و برآمده از تجربه و تحقیقات هوشمندانه در بازار ساختمانسازی ایران است، این دوره به آن دسته از مخاطبانی که اهداف و چالشهای مشخص در کسب و کار صنعت ساختمان داشته، پیشنهاد میشود.
اساتید دوره برندسازی و مدیریت فروش
- پویا سیدین نور
- علیرضا بهشت آیین
- سالار قنبری
- علیرضا غفاری
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
طراحی، مدلسازی و اجرای معماری داخلی
توضیحات دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ در سالهای اخیر با توجه به اوضاع فرهنگی و اقتصادی،…
اصول انتخاب مصالح ساختمانی
توضیحات دوره مخاطبان دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ شناخت مصالح موجود در بازار و آشنایی با…
مدیریت کیفیت و آشنایی با بازرسی و آزمایشات فنی در پروژهها
توضیحات دوره سرفصلها مخاطبان دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ کیفیت را میتوان به عنوان ابزاری برای…
کارگاه کاربردی و پیشرفته برنامهریزی و کنترل پروژههای ساختمانی با نرم افزار
توضیحات دوره سرفصلها مخاطبان دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ جهت بکارگیری دانش برنامه ریزی و کنترل…
chat_bubble_outlineنظرات
تومان4.000.000
قوانین ثبت دیدگاه