1080x400
بنر لندینگ سازمانی - سازمانهای دولتی، دستگاههای اجرایی و نهادها copy
بنر لندینگ سازمانی - بانک‌ها، بیمه‌ها copy
مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف استر اتژیک

خدمات توسعه سازمانی حرفه‌ای

نیرو‌های انسانی کارآمد و بالغ عامل اصلی رشد و پیشرفت همه جانبه ی سازمان ها و کسب و کارها در راستای نیل به اهداف و چشم اندازهای استراتژیک هستند. شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساختمان نیز بعنوان چرخ دنده های حیاتی اقتصاد کشور از این قاعده مستثنی نیستند.

سرمایه های انسانی توانمند، تضمین موفقیت و توسعه پایدار  سازمان هستند.

واحد توسعه خدمات سازمانی خانه عمران با بیش از دو  دهه تجربه موفق در زمینه آموزش، توانمندسازی و ارزیابی منابع انسانی، بستری پیشرو و پایدار برای رشد و اعتلای سرمایه های انسانی صنعت ساخت و ساز کشور فراهم نموده است.

کارنامه دو دهه تجربه موفق خدمات سازمانی خانه عمران

سالهاست که در کنار سازمان ها، شرکت ها و مجموعه های معتبر و خوشنام صنعت ساختمان همراستای تعالی و توسعه به ایفای نقش مؤثر می پردازیم. خرسندیم که سوابق و تجارب موفق هلدینگ خانه عمران از نسل های گذشته صنعت ساختمان به اهالی معاصر ساخت و ساز کشورمان منتقل شده و کماکان همراهتان هستیم.
اینفوگرافی کارنامه دو دهه تجربه موف
اینفوگرافی کارنامه دو دهه تجربه موف خانه عمران

اهم خدمات به سازمان ها

  • برگزاری دوره های آموزشی اختصاصی VIP برای اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد
  • برگزاری دوره های تخصصی برای مدیران , مسئولین اجرایی و کارشناسان فنی
  • برگزاری دوره های آموزشی حضوری در محل مورد نظر موسسات
  • برگزاری کارگاه های تخصصی و سمینارهای کوتاه مدت جهت آموزش (ویژه مدیران و کارشناسان)

این خدمات بواسطه نیازهای موردی ، متنوع و اغلب پرابهام افراد حقوقی ایجاد شده است، که نیاز دارند افراد صاحب نظری در کنارشان مسائل را با تدبیر ، تسهیل نمایند و در بهینه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب کنند. واحد توسعه سازمانهای خانه عمران با بهره مندی از شبکه گسترده متخصصان، مشاوران مجرب در زمینه های مختلف صنعت سالهاست به تحلیل، ارائه راهکار و در صورت نیاز اقدامات عملیاتی در حوزه مسائل سازمانها مختلف می پردازد.

نظر به درخواست اعضای حقوقی، حقیقی و همچنین سازمانهای معتبر دولتی و شرکتهای پیشرو، با هدف ارائه خدمات متمرکز و با کیفیت اوایل دهه نود شمسی، خانه عمران  کانون توسعه اشتغال صنعت ساختمان را با عنوان تجاری سی جابز راه اندازی نمود.  این مجموعه با بهره مندی از سالها تجارب موفق خانه عمران  در تعامل با افراد حقوقی معتبر و صاحب نظر با هدف توسعه متوازن و پایدار سرمایه های انسانی خدمات زیر را در حوزه منابع انسانی ارائه می نماید.

  • کانون ارزیابی بدو استخدام
  • اصلاح و بهبود ساختار و فرآیندهای سازمانی
  • تحلیل و ارائه برنامه رشد پرسنل
  • احراز صلاحیت مدیران و متخصصان
  • تأمین نیرو ی توانمندطبق نیازها و شرایط کارفرمایان

مخاطبان خدمات توسعه سازمانی

سازمان شما در کدام زمینه فعالیت می کند؟

نفت، گاز، پتروشیمی و زیر مجموعه های مربوطه
سازندگان، فعالان ساخت ساز ، معماری، بازسازی و نوسازی
سازمانهای دولتی، دستگاههای اجرایی و نهادها
واحدهای تولیدی و بازرگانی ، کارخانجات حوزه صنعت ساختمان
پیمانکاران، مشاوران و شرکت های ساختمانی و دفاتر مهندسی
بانک ها، بیمه ها موسسات مالی و اعتباری، هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری

فرآیند ارائه خدمت به افراد حقوقی

چارت فرآیند ارائه خدمات توسعه سازمانی

اهم مجوزهای ارائه خدمات

چرا هلدینگ خانه عمران؟

خانه عمران بعنوان بنیانگذاز آموزش های مکمل صنعت ساختمان، فعالیت خویش را از اواخر دهه هفتاد شمسی آغاز نموده است. اکنون با 25 سال تجربه موفق در زمینه رشد و تعالی افراد حقیقی و حقوقی صنعت ساختمان، مفتخریم به استحضار برسانیم اعتماد بیش از 4000 عضو حقوقی، ثمره تلاش همکاران، مشاوران، متخصصان مجرب و خبره خانواده بزرگ خانه عمران است.

این نه تنها یک انتخاب با اهمیت برای رشد و تعالی منابع انسانی سازمان شماست بلکه تصمیمی استراتژیک برای  افزایش کیفیت و بهبود ساختار سازمانی و سطح درآمدیست.

استمرار خدمات سازمانی با کیفیت و پایدار سبب ارائه موفق بیش از 2.000.000 نفرساعت آموزش تخصصی و فردی در زمینه مهارت های سخت و نرم به طیف گسترده نهادها، سازمانها، ارگانها، شرکت ها و مجموعه های فعال  در  صنعت ساختمان شده است، که ارزشمندترین سرمایه ما در حوزه خدمات توسعه سازمانی صنعت ساختمان هستند.

تیم خدمات توسعه سازمانی خانه عمران :

هلدینگ خانه عمران با  راه اندازی و سازماندهی واحد  توسعه خدمات سازمانی به کمک چندین کارشناس و متخصص بصورت مستمر نیازها و  درخواست های افراد حقوقی را دریافت و پردازش می کند. سپس این  تعهدات با همکاری  کارشناسان مجرب حوزه های فنی، مدیریتی، فردی و سازمانی بررسی و طبق نیازهای سازمان ها بهینه سازی می شود.

تیم خدمات توسعه سازمانی خانه عمران

تیم تحقیق و توسعه نیازهای سازمان های مختلف ، شرایط صنعت  ساختمان پایش نموده و با مشورت خبرگان و اساتید مجرب دائما در حال به روز رسانی  محتوا و سرفصل ها جهت بهبود محصولات آموزشی و سایر خدمات می باشند؛ همچنین  واحد تضمین کیفیت با نظارت مستمر  و نظر سنجی مخاطبان و شرکت کنندگان دوره چرخه بهبود مستمر خدمات را دنبال میکند.

مزیت اساسی شبکه گسترده هیأت علمی خانه عمران با حدود ۴۰۰ نفر عضو، فعالیت حرفه ای روزآمد و مؤثر در صنعت ساختمان در بخش های مختلف خصوصی و دولتی هستند، بطوریکه علاوه بر کفایت تحصیلات آکادمیک مرتبط و اغلب  سرشار از تجربیات متنوع و موفق هستند که با سخاوت فراوان و مشفقانه آنرا به مخاطبان ارائه می دهند، که این اصالت اخلاق حرفه ای است.

منتخب شرکت ها و سازمانهای عضو خانه عمران

همراهان خانه عمران
همراهان خانه عمران

راه های ارتباطی

با نیت خدمات رسانی به موقع متقاضیان در سطح سازمانی، در صورت تمایل می توانید فرم اطلاعات اولیه ذیل را تکمیل و ارسال نموده تا در اولین فرصت کارشناسان بخش توسعه سازمانی با شما تماس حاصل نمایند.

همچنین امکان برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۰۲۱۸۴۳۶۰ داخلی ۱۴۱ و ۱۴۲ در ساعات اداری موجود می باشد

کیفیت برگزاری خدمات آموزشی

دپارتمان آموزش هلدینگ خانه عمران  با بهره مندی از آخرین متد ها و تکنولوژی های کارآمد آموزشی، امکانات و زیر ساخت های گسترده ای را جهت آموزش و توانمند سازی اهالی صنعت ساختمان مهیا نموده است. در این راستا جهت برگزاری هر دوره آموزشی اعم از سازمانی ، عمومی و  یا اختصاصی  تیم های تحقیق و توسعه، مشاوره،  برنامه ریزی، برگزاری، آموزش و پشتیبانی طی فرآیندی یکپارچه  اقدامات لازم را انجام می دهند. همچنین جهت تضمین کیفیت  فنی و تخصصی ناظران کیفی و تیم های منتورینگ با  پایش فرآیندها و محتوای دوره ها، بازدهی علمی و آموزشی را به حداکثر ممکن می رسانند.

مشاوره و نیاز سنجی

با توجه به تنوع حوزه فعالیت، شرایط، خدمات و اهداف شرکت ها و سازمان ها فارغ از دولتی و غیر دولتی بودن، توصیه می کنیم، جهت  نیاز سنجی دقیق فرم ثبت اطلاعات را  دقیق و کامل تکمیل نمایید. کارشناسان و مشاوران سازمانی خانه عمران طی گفتگوهای تلفنی و در صورت نیاز قرار های حضوری و یا مجازی کمک می کنند تا نیازهای دارای اولویت و اساسی را  شناسائی  کنند. سپس  طی یک جمع بندی چندوجهی خدمات تا حد امکان مطابق شرایط و نیازتان بهینه سازی شده و پیشنهاد رسمی به شما ارائه می گردد.

فرم ثبت درخواست :