برنامه ریزی، یادگیری و رشد

برنامه ریزی یادگیری و رشد

موسسه تحقیق و توسعه خانه عمران در دهه هفتاد به منظور توسعه صنعت ساختمان و تامین ماموریتها و اهداف متعالی این حوزه تاسیس گردیده است. این موسسه طی دو دهه فعالیت مستمر و پویا ضمن ایجاد جریان های نوین علمی-پژوهشی و اثر گذار در سطح کشور، خدمات گسترده­ ای را به جامعه مهندسی و کلیه فعالان این عرصه اعم از بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی ارائه نموده است.

خانه تعالی زیر نظر مؤسسه تحقیق و توسعه خانه عمران با راه اندازی بخش های آموزش، مشاوره، مرکز رویدادها، استعدادیابی، کارآفرینی، محفل گفتگو و… با امکانات مناسب و بهره گیری از شبکه علمی- مهارتی خود، توانسته با ترسیم چشم اندازی روشن، قدم های مؤثری را در راستای ترویج و ارتقاء سواد عمومی، مهارت های فردی، مهارت های سازمانی و همچنین نشاط آفرینی و توسعه حال خوب در میان افراد، تیم ها و سازمان ها بردارد.

لذا این خانه مکانی برای تمام کسانی است که درمسیرتعالی فردی و اجتماعی به دنبال حال خوب پایدار هستند.

امید است این خدمات متنوع که مورد اقبال سازمان های دولتی، شرکت های خصوصی، متخصصان، جوانان، خانواده ها و دیگر اقشار جامعه قرار گرفته است بتواند با نوآوری و بهبود مستمر، روز به روز گسترش یافته و منشاء تحول نگرشی و رفتاری و موفقیت چشمگیر اشخاص حقیقی و حقوقی و در نهایت جامعه ای متعالی تر باشد.

  • از این مشاوره چه انتظاری دارید
  • حداکثر اندازه فایل: 2 GB.