شهریه دوره :

4,200,000 تومان

ثبت نام در دوره
  • پیش نیاز : ندارد
  • تاریخ شروع : 1399/08/01
  • مدت دوره : 32 ساعت
  • روز و ساعت برگزاری : 14:00 تا 18:00
  • دپارتمان : بسته ساخت و ساز
  • گواهی نامه : ارائه می شود
  • تورکارگاهی :
ثبت نام به صورت مهمان
مدرس این دوره :

گروه مدرسان

  • با اطمینان ثبت نام کنید
    • امکان ارائه مدرک
    • امکان استفاده از سامانه پشتیبانی آموزشی اختصاصی
    • امکان ترجمه رسمی مدرک
    logo-samandehi
  • دوره حضوری آموزشی مهارتی مدیریت تبلیغات و فروش

    دوره ی کاربردی «برندینگ و مدیریت فروش ساختمان»

    با رویکرد کسب و کار حرفه ای در صنعت ساخت و ساز

    تبلیغات و فروش بعنوان دو فاکتور تاثیر گذار در پروژه می باشند بنحویکه حاصل کل هزینه کرد مالکان و سازندگان عموما در بخش تبلیغات و فروش بثمر خواهد رسید.

    متاسفانه در کشور ما قواعد و اصول تبلیغات و فروش دارای چالش های فراوانی در حوزه مسکن می باشد، بطور مثال در ایران ارکان فروش ملک که عموما مشاورین املاک می باشند تمام سعی خود را در انعقاد قرارداد مینمایند و بمحض عقد قرارداد و دریافت کمیسیون از نظر ایشان کار تمام شده تلقی می گردد، در صورتیکه بعد از فروش یک ملک در واقع فروشنده و واسطه آن باید مسئولیت ها و تعهداتی را قبال ملکی که فروخته اند متقبل شوند که بخش از آن حقوقی و قراردادی است و بخش دیگر اخلاقی و انسانی است که متاسفانه در ایران بسیار کم رنگ است، این نمونه موردی باعث تخریب برند نیز خواهد گردید.

    تهدیدات عمومی بخش تبلیغات و فروش عبارتند از:

    • تبلیغات نادرست و غیر واقعی از ملک به جهت ایجاد جذابیت مجازی
    • عدم شناخت نقاط قوت و ضعف ملک
    • عدم تناسب تبلیغات ملک با منطقه و فرهنگ حاکم در آن
    • مذاکرات غیر اصولی و ناکارآمد فروش
    • برون سپاری فروش به مشاوران املاک غیر حرفه ای و ناکارآمد
    • آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات
    • راهکار های تبلیغات و برندنیگ اصولی در صنعت ساختمان
    • بکارگیری هوشمندانه اینترنت و شبکه های اجتماعی در صنعت ساختمان
    • ساختمان سازی و فروش هوشمندانه؛ راهکارها و تنکیک های فروش حرفه ای
    • تعامل حرفه ای با مشاوران املاک
    • توسعه ی کسب و کار ساختمان سازی در بازار ایران
    • ارائه مشاوره تخصصی برندسازی و مهندسی فروش ویژه پروژه های ساختمانی شرکت کنندگان
    • آشنایی با مفاهیم کاربردی و فرآیند اصولی برندسازی، تبلیغات و فروش در صنعت ساخت و ساز
    • تعیین جایگاه برند و طراحی فعالیت های بازاریابی و برندینگ هدفمند
    • آشنایی با کانال های هوشمندانه و موثر در برندسازی، تبلیغات و فروش
    • تخصیص هوشمندانه و استفاده بهینه بودجه
    • آشنایی با راهکارها، تکنینک ها و رویکردهای فروش حرفه ای
    • تعامل هوشمندانه و نکات مهم در ارتبطات با مشاورین املاک
    • شکل دهی هویت منحصربه فرد برند و برنامه ریزی افزایش ارزش مادی و معنوی برند با رویکرد صنعت ساخت و ساز ایران

    مدیریت حرفه ای کسب و کار در صنعت ساخت و ساز (از منظر برندینگ، تبلیغات و فروش)

    • سازنده گان
    • سرمایه گذاران
    • علاقه مندان به فعالیت حرفه ای در حوزه ی ساخت و ساز
    • دوره برای فعالیت حرفه ای در صنعت ساخت و ساز طراحی شده و به آن دسته از علاقه مندان پیشنهاد میشود که ساختمان و ساختمان سازی را به عنوان کسب و کار جدی و بلند مدت انتخاب کرده اند.
    • مشاوره اختصاصی برندسازی کسب و کار و تعیین سیاسیت ها و راهکارهای فروش صرفا ویژه پروژه های ساختمانی شرکت کنندگان، صرفا برای شرکت کنندگان در دوره و بصورت رایگان ارائه میشود.
    • از آنجایی که محتوای دوره برندسازی و مدیریت فروش، کاملا کاربردی و ملموس و در عین حال منطبق با اصول تخصصی حوزه برندسازی و برآمده از تجربه و تحقیقات هوشمندانه در بازارا ساختمان سازی ایران است، این دوره به آن دسته از مخاطبانی که اهداف و چالش های مشخص در کسب و کار صنعت ساختمان داشته، پیشنهاد میشود.
    • ارائه ی محتوی بصورت کاربردی، تحلیل های اصولی و نمونه های موردی حقیقی از صنعت ساخت و ساز ایران و خارج از ایران
    • تقویت ارتباطات حرفه ای هدفمند جهت پیشبرد اهداف برندسازی و فروش
    • ارائه مفاهیم بصورت اختصاصی و به روز برای بازار صنعت ساخت و ساز ایران
    • حضور افراد موثر، خبره و فعال صنعت ساخت و ساز در قالب مربی، مهمان و شرکت کننده گان!
    پخش ویدیو

    نظرات کاربران

    بدون نظر

      دیدگاهی بنویسید:

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      افزودن به سبد خرید