دکتر مجید گلپایگانی

مدرس خانه عمران

درباره دکتر مجید گلپایگانی

آقای دکتر مجید گلپایگانی، متولد بهمن 1345 است. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر، در دانشگاه صنعتی شریف تهران به انجام رسانده و پس از آن، کارشناسی ارشد صنایع خود را در سازمان مدیریت صنعتی گذراند است. وی همچنین مطالعات و پژوهشهای خود را در دوره MBA و DBA در مدرسه کسب‌و‌کار ادینبورو در دانشگاه هریوت وات اسکاتلند ادامه داد است.

سوابق

سوابق کاری و حرفه ای:

سوابق کاری بیش از 33 سال وی از سال 1369 شروع شد است. زمانی که برنامه نویسی و آموزش کامپیوتر را شروع کردند و اولین بار شرکت کامپیوتری خود را با همکاری برادرش در سال 1371 در تهران تاسیس و از سال 1376 به عنوان متخصص پایگاه داده اوراکل وارد شرکت ساپکو شد. این شرکت طراح و تامین کننده قطعات ایران خودرو بود. از سال 1380 به عنوان رییس اداره و سپس مدیر دپارتمان فناوری اطلاعات در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شروع به کار کرد. در سال 1397 نیز از کار دولتی خود بازنشسته شدند.
وی ترجمه و انتشار کتاب استراتژی اقیانوس آبی را در سال 1386 انجام دادند و پس از آن، کتاب حاکمیت شرکتی، مسوولیت اجتماعی شرکتی و پایداری شرکتی را در سال 1391 ترجمه و منتشر کردند. تالیف کتاب مسوولیت اجتماعی شرکتی در صنعت گردشگری را بر پایه یک تحقیق در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران، در سال 1395 منتشر و در همان سال به عنوان پژوهشگر برتر سال در حوزه گردشگری شناخته شدند. بیش از 30 مقاله در حوزه های فناوری اطلاعات، استراتژیهای کسب‌وکار، حاکمیت شرکتی، مسوولیت اجتماعی شرکتی در نشریات مختلف از وی منتشر شده است.
وی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت دلفین اقیانوس آبی است. خدمات این شرکت، در حوزه‌های مختلف مانند مدیریت استراتژیک کسب‌و‌کارها، توسعه منابع انسانی، مربیگری(Coaching) و راهنمایی(Mentoring) رهبران شرکتها در صنایع مختلف انجام می شود. وی به عنوان یک کارآفرین، چند کسب‌وکار نوپا (استارت‌آپ) در حوزه گردشگری به نام ایران تراول(IranTrawell)، در حوزه مهاجرت کوچینگ(Kooching) و در حوزه یادگیری الکترونیکی مدیران مدیا (ModiranMedia) را راه‌اندازی کرده یا مشارکت داشته ‌است.

دکتر مجید گلپایگانی از سال 1390 در سازمان مدیریت صنعتی تهران مشغول به تدریس شده است که همچنان ادامه دارد. در طی این مدت به عنوان مدرس دوره های MBA و DBA دروس مختلفی را در حوزه های استراتژی، رهبری، حاکمیت شرکتی، مسوولیت اجتماعی شرکتی و اخلاق و ارزش‌ها در کسب‌وکار در تهران و نمایندگی‌های این سازمان در شهرهای ایران ارایه داده است. وی به عنوان مشاور و پژوهشگر توانسته است به شرکتها و سازمانهای مختلف در حوزه های توسعه کسب‌وکار و تعالی سازمانی خدمات ارزشمندی ارایه کند. از دستاوردهای مهم دیگر وی، می‌توان به آموزش، مشاوره و پرورش بیش از 500 مدیر کسب‌و‌کار در شرکت‌ها و صنایع مختلف، اشاره کرد. همچنین ایشان به عنوان مدرس دوره‌های مدیریتی در مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان  خانه عمران سوابق ارزشمندی داشته اند.

دوره های ارائه شده توسط این مدرس

مدیر در نقش مربی (کوچینگ)

هزینه دوره :

تومان8.900.000