روش تضمینی قبولی در پایه 3 محاسبات

روش تضمینی قبولی پایه 3 محاسبات عمران

این یک فرصت ارزشمند ویژه مهندسان عمران است که علاوه بر استعداد خوب در زمینه محاسبات سازه و مسائل ریاضیات و فیزیک به این موضوع هم علاقه دارند.

کسب پروانه محاسبات  یک میانبر و مسیر بسیار روان و کم ترافیک و البته رو به توسعه است که تنها سرمایه گذاری اساسیش خودتون هستید، تنها با ذهن منطقی و حسابگرتون و امکانات اولیه در حد یک دستگاه لپ تاپ برای محاسبات و خروجی های نرم افزاری؛ دیگه درگیر سر و کله زدن با پیمانکارها ، تأمین کننده ها ،  همسایه ها و محیط سخت پروژه های ساختمانی نیستید. در ضمن حتی اگر قصد مهاجرت هم داشته باشید، این معتبرترین مدرک مهندسی حوزه محاسبات سازه ایران هست که با ترجمه اش می تونید به استنادش، تواناییهای خودتون رو بهتر پرزنت کنید. فقط کافیه چند ماه بصورت متمرکز و منظم وقت بگذارید و با ما همراه باشید. ما راه موفقیت و کسب این مدرک حرفه ای بسیار ارزشمند رو بسیار خوب بلدیم.

روش تضمینی قبولی در پایه 3 محاسبات
کارنامه دوره پایه 3 محاسبات خانه عمران

یکی از دلایل موفقیت افراد در این آزمون تصمیم گیری و شروع بموقع آمادگی برای شرکت در آزمون پایه 3محاسبات است. که با این روند می توانند به خوبی انرژی خود را در طول مسیر تقسیم نموده  و  زمانهای مناسبی  برای استراحت و تجدید قوا تخصیص دهند.

با توجه به آزمونهای برگزار شده در سالهای گذشته و همچنین آزمون برگزار شده در مهر ماه 1401 پیش بینی ما برای برگزاری نوبت دوم آزمون نظام مهندسی در سال 1402، بهمن ماه می باشد.

مدرک تحصیلی:

حداقل کارشناسی رشته مهندسی عمران – عمران که حتماً می بایست مورد تأیید وزارت علوم  باشد.افرادی که دارای مدرک کارشناسی غیر مرتبط هستند مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. همچنین افرادی که فارغ التحصیل سایر گرایش های مهندسی عمران مانند عمران اجرایی و .. هستند، حتماً باید مراتب را از طریق  سازمان نظام مهندسی و یا کمیسیون هم ارزی دفتر مقررات ملی ساختمان استعلام نمایند. ممکن است برای شرکت در آزمون و یا فعالیت با پروانه محاسبات محدودیت هایی برای آنان در نظر گرفته شده باشد.

سابقه کارحرفه‌ای:

حداقل میزان سابقه کار حرفه‌ای برای آزمون ورود به حرفه مهندسان (پایه۳) پس از اخذ مدرک تحصیلی تا روز برگزاری آزمون برای مقاطع مختلف مهندسی به صورت زیر می باشد:

  • مدرک کارشناسی : 3 سال
  • مدرک کارشناسی ارشد: 2 سال
  • مدرک دکتری: 1 سال

توجه :

ضروري است متقاضيان آزمون نظام مهندسی عمران – محاسبات، داراي مدرك كارداني، جهت اطمينان از هم رشته بودن مدارك كارداني و كارشناسي خود، از اداره كل راه و شهرسازي استان محل سکونت خود قبل از ثبت نام استعلام كتبي حاصل نمایند.

دپارتمان آمادگی آزمون خانه عمران (آزمونسرا) نزدیک به دو دهه است که با بهره مندی از اساتید مجرب و متخصص و همچنین تحلیل مستمر منابع و تیپ سوالات آزمون محاسبات سهم مؤثری در قبولی شرکت کنندگان دوره های آمادگی آزمون پایه 3 محاسبات داشته است. مفتخریم که با متدی اختصاصی و هدفمند میتوانیم کیفیت خدمات آموزشی خود را جهت موفقیت در آزمون پایه 3محاسبات تضمین نماییم.

 

 

گرچه شاید این آزمون به گواهی درصد قبولی (معمولاً زیر 5 درصد) از سخت ترین آزمون های حرفه ای سطح کشور و همچنین نظام مهندسی است. اما شما می توانید با برنامه ریزی دقیق و تلاشی مستمر، مسیر قبولی تضمینی این آزمون را طی کنید و با موفقیت پروانه پایه 3 محاسبات را اخذ کنید. بهترین آمار قبولی ما در این سالها 29 درصد بوده که حداقل 6 برابر میانگین کشوری است و این هرگز اتفاقی نیست.

ما کیفیت خدمات خودمان و تلاش شما را بصورت همزمان می سنجیم و یقین داریم که این راه موفقیت است، به همین خاطر اگر با انجام تمام فعالیتهای برنامه ریزی شده و حضور مؤثر در فرآیند آموزشی به نتیجه لازم دست پیدا نکردید، می توانید یکبار دیگر بصورت رایگان با شرکت در دوره آمادگی آزمون پایه 3محاسبات، با بهره مندی از تجارب خوشایند قبلی موفق شوید.

منابع آزمون

  • مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )
  • مبحث هفتم (ژئوتکنیک و مهندسی پی )
  • مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌ های با مصالح بنایی )
  • مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان ‌های بتن ‌آرمه )
  • مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌ های فولادی )
  • آئین‌ نامه طراحی ساختمان‌ ها در برابر زلزله ( استاندارد ۲۸۰۰ )
  • استاتیک، مقاومت مصالح و تحلیل سازه ‌ها ( در حد اطلاعات دانشگاهی )

بودجه بندی مباحث

عنوان مبحث / منبع
تعداد سوالات میانگین 8 آزمون اخیر
مجموعا 60 سوال
مبحث 6 و آیین نامه 2800
14 سوال
مبحث 7
5 سوال
مبحث 8
5 سوال
مبحث 9
16 سوال
مبحث 10
15 سوال
استاتیک، مقاومت مصالح و تحلیل سازه ‌ها
5 سوال

مزایا شرکت در دوره

یکی دیگر از مهمترین مزایای شرکت در این دوره، افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در داوطلبان است. این مهم اغلب با کسب دانش و اشراف کامل بر مباحث امتحانی حاصل می‌شود. هرچه داوطلب بتواند با منابع آزمون بیشتر آشنا شود و به طور مداوم در حل آزمون‌های آزمایشی تلاش کند، در جلسه آزمون از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهد بود. این همان چیزی است که در کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی محاسبات در تاروپود داوطلبان نهادینه می‌شود تا آنها با ورود به حرفه مهندسان بتوانند چشم‌انداز شغلی خود را روشن‌تر ببینند.

آزمون پایه 3 محاسبات عمران در یک نگاه

حد نصاب قبولی در آزمون
50 درصد
نمره منفی
یک سوم دارد
تعداد سوالات آزمون
60 سوال
استفاده از جزوه/کتاب
مجاز (کتاب باز)
تستی یا تشریحی
تستی چهار گزینه ای
مدت آزمون
240 دقیقه

تسهیلات ویژه پرداخت

بدیهی است در شرایط اقتصادی و تورم کنونی بهترین و پرسودترین سرمایه گذاری، افزایش دانش و مهارت های تخصصی است. با این کار در آینده به راحتی می توانید چندین برابر سرمایه گذاری مالی و زمانی فعلی، کسب درآمد و اعتبار پایدار  رو به رشدتان را تضمین کنید. ارتقاء سطح توانمندی های فردی و تخصصی باعث بهبود اعتماد بنفس و تعالی جایگاه اجتماعی خواهد شد. شما ارزشمندترین دارایی خودتان در این دنیا هستید.

در این خصوص برای اغلب دوره ها امکان شرایط اقساطی با حداقل پیش پرداخت وجود دارد ، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام، فرم زیر را تکمیل فرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم مشاوره

مشخصات فردی(ضروری)