با افزایش توانمندی و ظرفیت خویش درآمدتان را بهبود دهید...

یکی از دغدغه‌های اصلی همه ما در زندگی کسب درآمد برای فراهم کردن آسایش و بدست آوردن امکانات و شرایطی هست که به آنها نیاز داریم. کسب درآمد معمولاً در کنار شغل یا اشتغال در کنار همدیگر قرار می گیرند و همه دوست دارند که در حرفه‌ای خویش به لحاظ درآمدی و جایگاهی پیشرفت کنن. حالا اگر شغلی دارید که دنبال برنامه پیشرفت و توسعه در آن هستید و یا اینکه هنوز مسیر شغلی خودتون رو انتخاب نکردین و دنبال پیداکردن تخصصی متناسب با شرایط شخصی خود هستید، ما کمک می‌کنیم که خیلی زود و درست راه مناسب را کشف کنید، بطوریکه بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی حس و هم درآمدتان را بهبود دهید و آینده روشنی برای خودتان رقم بزنید.

هر شغلی نیاز به دانش، توانائی و مهارت منحصر به فرد خود دارد، که در صورت عدم شناسائی دقیق شخصیت و ظرفیت باعث انتخاب مسیری اشتباه در کار و زندگی خواهد شد، لذا توصیه می‌شود قبل از ورود به هر گونه مهارت آموزی نسبت به شناسائی ظرفیت ‌ها و توانمندی های خود اقدام نموده، و سپس طی یک فرایند برنامه ریزی شده و هدفمند مسیر مهارت آموزی را انتخاب نمائید.

چند تعریف کلیدی:

اکثر شاغلین در صنعت ساختمان بدنبال درآمد بیشتر و شرایط بهتر شغلی خود می باشند، ولی آیا افزایش درآمد صرفا به مهارت آموزی و توسعه مهارت های شغلی ارتباط دارد؟

موسسه IPMA برای سطوح مدرک جهانی ICB تعریف جذابی از شایستگی فردی نموده است که بیانگر الزامات هر شغل و تخصصی می باشد، بر اساس این تعریف، فرد شایسته و حرفه ای در شغل باید دارای سه مولفه ذیل باشد:

1- دانش ( Knowledge) به معنای درک نظری و علمی از هر کار، که به میزان پایه تحصلات واطلاعات علمی از کار ارشاره دارد.

2- توانائی (Ability) به معنای توانایی انجام کار، که عموما بصورت ذاتی و طبیعی در هر شخصی متفاوت است.

3- مهارت (Skill) قابلیت انجام کار بصورت حرفه ای با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن، مهارت ها عموما اکتسابی و آموزش پذیر هستند.

در نظر داشته باشید مهارت آموزی زمانی موثر است که ابتدا به میزان توانائی خود در یک شغل آگاه باشیم، صرف مهارت آموزی بدون شناخت توانائی های ذاتی و طبیعی، کاری عبث و بیهوده است و فقط صرف هزینه و عمر می باشد.

واحد کانون مشاوره مجتمع تعالی صنعت ساختمان ( خانه عمران ) مفتخر است با کادری متخصص و حرفه ای نسبت به این امر مهم روشنگر راه و مسیر شغلی شما عزیزان بوده و همواره سعی دارد با هدف شناخت و ارزیابی دقیق، نسبت به ارایه بهترین و کوتاه ترین مسیر شغلی در کنار شما باشد.

بسته مهارتی نقشه کشی ساختمان

Skills essential for a CAD Drafter بسته مهارتی نقشه کشی ساختمان چرا باید نقشه کشی بلد باشیم؟ یادگیری هر زبانی…

رایگان
وضعیت تحصیلی(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 50 MB.