سامانه پشتیبان آموزش (مودل)
سامانه پشتیبان آموزش (مودل)

آموزش سامانه پشتیبان (مودل) خانه عمران

آموزش تماشای ویدیوهای آنلاین خانه عمران

دسترسی به سامانه آموزش ( منابع درسی ، لینک دوره مجازی ، ارسال تمارین و ... )

خانه عمران به منظور ارتقا کیفیت آموزشی و ایجاد سهولت در ارتباط بین مدرس و دانش‌پژوه از یک سامانه آموزشی تحت عنوان مودل که ابزاری بین‌المللی در حوزه آموزش است بهره میگیرد.

آدرس سامانه پشتیبان آموزش (مودل) :

Lms.civilhouse.ir

  • نام کاربری: کد ملی 10 رقمی
  • رمز عبور: چهار رقم انتهایی کد ملی

اگر هنگام ورود با خظای عدم دسترسی روبرو شدید ، مجددا صحت اطلاعات ورودی رو بررسی فرمایید و از انگلیسی بودن کیبورد خود مطمئن شوید .

بعد از ورود به سایت نام و نام خانوادگی خود را مشاهده خواهید کرد، پایین تر بر روی موزاییک دوره خود کلیک بفرمایید.حال وارد صفحه دوره شدید.

برای دسترسی به منابع یا  موارد دیگر در صفحه دوره میتوانید روی هر موزائیک مربوط به آن موضوع کلیک کنید .

مودل

دسترسی به ویدیو های آفلاین ( جلسات ضبط شده )

برای تماشای ویدیو ها لازم است ابتدا با ورود به وبسایت spotplayer.ir برنامه را روی سیستم خود نصب فرمایید .

  • نکته قابل توجه : دسترسی افراد به ویدیوهای کلاس ها به صورت پیش فرض روی سیستم عامل ویندوز داده شده است .
  • نصب اسپات پلیر و استفاده از ویدیوها تنها در نسخه 10 ویندوز قابل ارائه خواهد بود .

طریقه نصب اسپات پلیر:

ورود به سایت اسپات پلیر

 

سایت اسپات پلیر

دانلود نسخه ویندوز

نسخه ویندوز اسپات پلیر

بازکردن فایل نصبی (setup.exe) و نصب برنامه

اسپات پلیر خانه عمران

در تمامی مراحل روی next کلیک میکنیم و صبر میکنیم تا برنامه نصب شود .

پس از نصب برنامه زبان مورد نظر را انتخاب میکنیم .

اسپات پلیر نصب

در این مرحله لازم است لایسنس و  محل ذخیره ویدیو ها را تعین فرمایید.

لایسنس اسپات پلیر

برای دریاقت لاینسس باید مجددا از سامانه مودل استفاده کنید و به آن محیط وارد شوید .

پس از ورود به سامانه مودل Lms.civilhouse.ir ، از منوی بالا سمت چپ روی فلش رو به پایین کلیک کنید .

مودل خانه عمران

سپس روی مشخصات فردی کلیک کنید.

در صفحه باز شده روی جزئیات کلیک کنید و کد لایسنس را کامل کپی کنید.

سپس کد را داخل برنامه کپی کنید و ویدیوهای دوره را مشاهده کنید .

مشخصات فردی مودل

خطاهای رایج و پرتکرار اسپات پلیر

قبلا از لایسنس در دستگاه دیگری استفاده کرده اند.

سیستم عامل سیستم شان با سیستم عامل تعریفی لایسنس متفاوت است.

راه حل ها:

الف) در Hidden Icons  : پایین و سمت راست نوار تسک بار سیستم تان، محلی که دما و نت و زبان سیستم مشخص شده روی مثلث رو به بالا کلیک بفرمایید ؛برنامه را پیدا کرده و بر رویش راست کلیک نموده و Quit یا Exit را بزنید،

اگر نشد:

ب) باید در Task Manager برنامه مذکور را پیدا کرده و بعد از انتخاب End Task زده شود.

اگر نشد:

ج) اگر با روش های بالا مشکل برطرف نشود می بایست برنامه مذکور uninstall شود.