دوره غیر حضوری آموزش نرم افزار 3DsMax & V-Ray
تری دی مکس (3ds MAX) محبوبترین و پُراستفادهترین نرم افزار طراحی سه بعدی در ایران و بسیاری کشورهای دیگر است. یادگیری و آموزش تری دی مکس میتواند به منظور ایجاد مدلهای سه بعدی، رندر، انیمیشن و ترکیببندی طرحهای مختلف در مهندسی عمران، معماری و سایر صنایع استفاده شود. از این رو، یادگیری مکس میتواند به منزله توسعه مهارتهای نرم افزاری و در امتداد آن ورود به بازار کار باشد. به همین دلیل، خانه عمران با طرح دوره آموزش 3ds MAX به دنبال کمک به افراد جهت یادگیری اصولی این نرم افزار پُرکاربرد است.
ضرورت شرکت در کلاس تری دی مکس
مهارت بالا در نرم افزار 3ds MAX در کلاسهای آموزشی حاصل میشود. وقتی که شما در این کلاسها از طریق تکرار و آزمون و خطا شروع به یادگیری میکنید، میتوانید ضعفهای خود را برطرف کنید. شما با خودآموزشی یا با خرید پکیج آموزش تری دی مکس نمیتوانید خود را مورد سنجش قرار دهید!
اهمیت شرکت در دوره آموزش تری دی مکس در این است که شما با ماهیت دقیق دستورالعملهای برنامه به شکلی اصولی آشنا میشوید. سپس خواهید توانست ضعفهای خود را کشف کنید و آنها را به نقطه قوت تبدیل کنید. به همین دلیل، آموزش به شکلی عمیق در تاروپود داوطلبان نهادینه میشود تا آنها بتوانند هر آنچه در ذهن دارند را خیلی سریع به مرحله اجرا برسانند.
اهمیت شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس در جایی خود را نشان میدهد که شما در بازار کار هستید. شرکتها و متخصصان به سراغ افرادی میروند که در طراحی سه بعدی مهارت بالایی داشته باشند. به همین دلیل، برای داشتن چشم اندازهای شغلی مطلوب، ثبت نام در کلاس 3ds MAX میتواند به معنای حضور قدرتمند در بازار کار باشد.
فواید شرکت در دوره آموزش 3ds MAX
تری دی مکس مهارتی ارزشمند برای یادگیری است اما از کجا باید شروع کرد؟ اساتید خبره ما، شما را با اصول این برنامه قدرتمند آشنا میکنند. پس از یادگیری اصولی، خیالتان راحت خواهد بود که جهان عظیم، محیط خیره کننده و تجربههای واقع بینانه این برنامه را از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید. از مدل سازی گرفته تا یادگیری انواع و اقسام ترفندها، در کلاس مکس میتوانید هر آنچه به این برنامه مربوط میشود را فرا بگیرید.
شما با تسلط بر نرم افزار 3ds MAX، بهرهوری و موقعیت شغلی خود را بهبود خواهید بخشید. شرکت کنندگان با استفاده متد آموزشی بسیار پویا و کاربردی این دوره، میتوانند زمان صرف شده برای کسب مهارت در سطح حرفهای را کاهش دهند. شما به جای اینکه در طول یک سال این برنامه را آموزش ببینید، میتوانید در مقطعی چند ماهه بَر تری دی مکس تسلط پیدا کنید.
از دیگر مزایای دوره آموزش تری دی مکس میتوان به افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد. درست است که این نرم افزار دنیایی بزرگ و گسترده دارد، اما تنها با تلاش و خودباوری میتوان 3ds MAX را به طور کامل یاد گرفت. شما آموزش میبینید که چطور بتوانید در محیط کار از پس هرگونه چالش برآیید. زیرا در این دوره آموزشی مواردی تدریس میشوند که در فضاهای کاری به کار شما خواهند آمد.
سرفصل دوره آموزش غیر حضوری 3DsMax
جلسه اول :
- معرفی نرم افزار و سخت افزار
معرفی نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز
– روش تهیه و نصب برنامه
– آشنایی با روند آموزش دوره
– آشنایی با محیط نرم افزار
– ابزارهای مدیریت پنجره های دید
– منوی File
جلسه دوم :
- ارتباط اتوکد و 3Ds Max
IMPORT (وارد کردن فایل اتوکد در مکس)
– MERGE (وارد کردن آبجکت های آماده)
– LINK AUTOCAD
– منوی GROUP
– منویCUSTOMIZE و تنظیمات واحد
– تولبار اصلی MAIN TOOLBAR
جلسه سوم :
- ساخت احجام تنظیمات مربوط به آبجکت ها
– ساخت احجام 3بعدی (GEOMETRY)
– تنظیمات SNAPS و ANGLE SNAP و PERCENT SNAP
– هم تراز کردن آبجکت ها با یکدیگر (ALIGN)
جلسه چهارم :
- تنظیمات Grid مدیریت لایه ها
– تنظیمات GRID
– مدیریت لایه ها
– روش ها و انواع کپی :
– CLONE
– SHIFT + MOVE/ROTATE/SCALE
– MIRROR
– ARRAY
– SPACING TOOL
– نرده (RAILING)
– پله ها (STAIRS)
جلسه پنجم :
- عملگرهای اصلی پنل ویرایش گرها
– عملگر های اصلی (BOOLEAN & PROBOOLEAN)
– ویرایش گر (MODIFIER):
– BEND
– TAPER
– TWIST
– FFD(BOX)
– TURBOSMOOTH
جلسه ششم :
- پنل ویرایش گرها
– STRETCH
– WAVE
– NOISE
– SHELL
– SUBDIVIDE
– LATTICE
– EDIT POLY (EDITABLE POLY) :
– Vertex
جلسه هفتم :
- Edit Poly
– EDIT POLY (EDITABLE POLY)
– Edge
– Border
– Polygon
جلسه هشتم :
- Edit Poly
EDIT POLY (EDITABLE POLY)
– Polygon
– تمرین مدلینگ و ساخت کابینت
– جابجایی محور مختصات
– اندازه گیری فاصله دو نقطه
جلسه نهم :
- ساخت اشیای دوبعدی
– ساخت اشیای 2بعدی (SHAPES)
– انواع VERTEX و روش ترسیم خط
– (ویرایش گر) (MODIFIER) :
– EDIT SPLINE
جلسه دهم :
- ابزارهای ایجاد بعد
– EXTRUDE
– LATH
– SWE
– LOFT
– CROSS SECTION & SURFACE
جلسه یازدهم :
- تمرین مدلینگ نما از روی نقشه 2 بعدی اتوکد
– تمرین مدلینگ نما از روی نقشه 2 بعدی اتوکد
جلسه دوازدهم :
- تنظیم مقدار گاما ایجاد و تنظیمات نورهای V-RAY LIGHT
– تنظیم مقدار گاما (GAMA) در 3D MAX
– تنظیم مقدار گاما (GAMA) در VRAY
– ایجاد و تنظیمات نورهای V-RAY LIGHT:
– VRay Light Plane
– VRay Light Sphere
– VRay Light Disc
جلسه سیزدهم :
- ایجاد و تنظیمات نورهای V-RAY LIGHT
– ایجاد و تنظیمات نورهای V-RAY LIGHT:
– VRay Light Mesh
– VRay Light Dome
– VRAY IES
– VRAYSUN, VRAYSKY
– DAYLIGHT
جلسه چهاردهم :
- دوربین
– شناخت اجزای دوربین
– مثلث نوردهی(EXPOSURE)
جلسه پانزدهم :
- دوربین
– دوربین : PHYSICAL CAMERA
– روش های دوربین گذاری و تنظیمات
– رندر دستهای از چند دوربین (BATCH RENDER)
جلسه شانزدهم :
- دوربین / متریال
– هم زاویه سازی دوربین با عکس PERSPECTIVE MATCH
– آشنایی با انیمیشن
– حرکت دوربین به روش WALKTHROUGH
– آشنایی اولیه با پنجره ی MATERIAL EDITOR
جلسه هفدهم :
- متریال
دسته بندی کلی متریال ها
– انتخاب متریال آماده یا نوع متریال مورد نظر
– تعریف مسیر نقش های استفاده شده در متریال ها
– آشنایی با ساخت متریال Vray
جلسه هجدهم :
- ساخت متریال
ساخت متریال VRayMtl
– تعریف جنس متریال
– آشنایی با نقش متریال
جلسه نوزدهم :
- نقش متریال
نقش اصلی متریال Diffuse
– نقش Bitmap
– مدیفایر UVW MAP برای تنظیم نقش متریال روی آبجکت
– نقش Tiles
– نقش Color Correction
جلسه بیستم :
- نقش متریال
نقش شفافیت Opacity
نقش بافت متریال Bump
– نقش NOISE
– نقش برجستگی متریال Displace
– ساخت متریال VRayLightMtl
جلسه بیست و یکم :
- نقش متریال
ساخت متریال VRay2SidedMtl
– ساخت متریال Multi/Sub-Object
– ساخت متریال VRayBlendMtl
– نقش Composite
جلسه بیست و دوم :
- نقش متریال
تنظیمات اولیه Render
نقش Falloff
نقش VRayEdgesTex
– مدیفایر VRAY DISPLACEMENT
– حذف متریال از روی آبجکت
– ارائه (RENDER)
– تعیین سایز رندر بر اساس ابعاد کاغذ و رزولوشن تصویر
– + رول آوت FRAME BUFFER
جلسه بیست و سوم :
- تنظیمات Render
رول آوت
ارائه (RENDER)
– + رول آوت GLOBAL SWITCHES
– + رول آوت IMAGE SAMPLER & IMAGE FILTER
– + رول آوت PROGRESSIVE IMAGE SAMPLER
– + رول آوت BUCKET IMAGE SAMPLER
– + رول آوت GLOBAL DMC
– + رول آوت ENVIRONMENT
– + رول آوت COLOR MAPPING
جلسه بیست و چهارم :
- رول آوت کانال های Render آبجکت ها
رول آوت GLOBAL ILLUMINATION
– + رول آوت IRRADIANCE MAP
– + رول آوت LIGHT CACHE
– + رول آوت CAUSTICS
– + رول آوت SYSTEM
– المنت ها یا کانال های رندر
– آبجکت PROXY
– آبجکت های VRAY
– آبجکت VRAYFUR
سوالات متداول
مخاطبان اصلی دوره کلاس تری دی مکس چه کسانی هستند؟
دانشجویان و دانش آموختگان رشتههای مهندسی معماری، عمران، مکانیک، طراحی صنعتی، برق، صنایع، متخصصان در حوزه انیمیشن و طراحی سه بعدی داوطلبان اصلی این دوره آموزشی هستند. اما کلیه افرادی که در حوزه کار طراحی فعالیت میکنند نیز میتوانند در این دوره شرکت کنند.
آیا برای شرکت در این دوره نیاز به پیشنیاز است؟
برای شرکت در این دوره، آشنایی اولیه با حیطه یا تخصص به کارگیری نرم افزار توصیه میشود.
آیا برای شرکت در دوره آموزشی گواهینامه ارائه میشود؟
بله، طبق ضوابط مؤسسه، برای دریافت گواهینامه، بایستی 80 درصد ساعات آموزشی را حاضر باشید، ولی بر اساس استعلام از مدرس، اعلام شده است که در صورت غیبت بیش از 10 درصد ساعات آموزشی، مطالب زیادی از دست میرود. در انتهای دوره، آزمون کتبی برگزار میشود و در صورت به دست آوردن نمره قبولی، گواهینامه با گریدهای مختلف A+، A، B، C ارائه میشود.
مدرس این دوره آموزشی چه کسی است؟
مدرس دوره آموزش نرم افزار 3dmax، مهندس امیر گودرزی میباشد. ایشان دارای مدرک کارشناسی مهندسی معماری هستند. مهندس گودرزی دارای بیش از 10 سال سابقه حرفه ای در زمینه طراحی، نظارت، اجرای معماری و تدریس حرفهای هستند
نمونه تدریس دوره آموزش نرم افزار 3DsMax & V-Ray
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
نقشه خوانی تأسیسات ساختمان (برق و مکانیک)
توضیحات دوره سرفصلها مخاطبان دوره ضرورت شرکت در دوره در این دوره چه آموزش داده می شود؟ انتقال فكر طراح…
تاسیسات برقی ساختمانهای متعارف و بلندمرتبه
توضیحات دوره سرفصلها مخاطبان دوره ضرورت شرکت در دوره در این دوره چه آموزش داده می…
دوره آنلاین آمادگی آزمون پایه ۳ تأسیسات مکانیک صلاحیت نظارت
دوره آنلاین آمادگی آزمون پایه ۳ مکانیک سوالات متداول سرفصل ها دوره آنلاین آمادگی آزمون پایه ۳ مکانیک برای ورود…
نظرات
از تومان3.980.000
+آنلاین
+حضوری
آفلاین
|
قوانین ثبت دیدگاه