چگونه ساخت و ساز را به بیزینسی خانوادگی تبدیل کنیم؟

ما اینجا هستیم تا تجربه بیش از دو دهه فعالیت در عرصه صنعت ساختمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

اگر صاحب سرمایه نقدی هستید و تمایل دارید در حوزه ساخت و ساز فعالیت کنید

اگر صاحب ملکی قدیمی هستید و تصمیم به ساخت و ساز گرفته‌اید

اگر از خانه به دوشی خسته شده‌اید و قصد دارید ملک پدری را تبدیل به آپارتمانی چند طبقه کنید

اگر به دلیل عدم شناخت از حوزه ساخت و ساز تاکنون وارد این حوزه نشده‌اید

اگر به دنبال مجموعه‌ای معتبر و قابل اعتماد برای فعالیت در حوزه ساخت و ساز هستید

خانه عمران همان جایی است که به دنبالش می‌گشتید!

 

جهت گفت و گو با همکاران ما می‌توانید با شماره تلفن: ۰۹۳۰۴۷۴۰۳۶۶ به صورت تلفنی یا واتس اپی در تماس باشید. همچنین شماره ۸۴۳۶۰ (داخلی ۱۸۰) پاسخگوی شما است.

راه دیگر ارتباطی با ما تکمیل این فرم است:

اطلاعات بیشتر:

 

این روزها درآمد عادی و معمول اغلب افراد جامعه جوابگوی خوراک و پوشاک آن‌هاست اما مسکن مدت‌هاست تبدیل به اژدهای هفت سری شده که نه وام از پس آن بر می‌آید و نه فروش النگوی مادر و فرش زیرپای خانوادگی حریف آن می‌شود!

در فقدان برنامه‌های کاربردی برای ساخت خانه‌ برای مردم و بی‌کیفیت بودن مسکن‌های ساخته شده همچون مسکن مهر، مهم ترین نیاز جامعه همچنان مسکن و سرپناه است.

ساخت و ساز حرفه پُرسودی است که البته خطرهای خودش را هم برای افرادی که بی گدار به آب می‌زنند دارد اما افراد با داشتن برخی ویژگی‌های فردی و کسب دانش و اطلاعات می‌توانند وارد این حوزه شوند. مثلا همین شما خواننده این مطلب می‌توانید در قالب فعالیت اقتصادی خانوادگی به سراغ ساخت و ساز بروید و اتفاقا سود هم کسب کنید زیرا عنصر مهم اعتماد که در کارهای تجاری بسیار پررنگ است میان اعضای یک خانواده به راحتی شکل می‌گیرد.

ساخت و ساز هم مانند بسیاری از فعالیت‌های دیگر سال‌هاست از حالت سنتی خود خارج شده و به فعالیتی علمی تبدیل شده است. اگر بتوانید این حوزه را با علم روز آمیخته و بر اساس نظم کار را پیش ببرید می‌توانید ساختمان‌های با کیفیت‌تری ساخته و در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و سود بیشتری کسب کنید.

اگر برای ورود به این حوزه مصصم هستید نیاز به اطلاعاتی دارید که خطر فعالیت در این حوزه را به حداقل  برساند. مثلا

باید با امور مربوط به قراردادها آشنا باشید

لازم است تحلیل بازار بدانید.

مصالح مختلف را بشناسید

با کلیات نقشه کشی آشنا باشید

مارکتینگ هم از نان شب واجب‌تر است. بالاخره باید محصولی که ساخته‌اید را به راحتی بتوانید بفروشید.

رهبری منابع انسانی و هزار و یک نکته دیگر هم هست که در جایی به نام مجتمع تعالی صنعت ساختمان به شکل فشرده و کاربردی به شما آموزش داده خواهد شد. اگر هم کم و کسری از بابت نیروی انسانی داشتید، در همین مجتمع تعالی نیروی شایسته به شما معرفی خواهد شد و البته مشاورانی امین هم در کنار شما خواهند بود تا پازل‌های موفیقت شما در حوزه ساخت و ساز تکمیل شود.